Zdravlje iz prirode

Zdravlje Iz Prirode newsletter su besplatne e-novine koje sadrže dragocjene informacije vezane za poboljšanje vašeg zdravlja na potpuno prirodan način koje vam stižu na vašu e-mail adresu.

Pridružite nam se još danas!

Secure/safe
 
Ime 
Email 

Poštujemo Vašu privatnost i ne toleriramo spam. Stotine članova već imaju koristi od ovih revolucionarnih informacija, a sada možete i vi.
Zdravlje iz prirode

Članci


Održati kralježnicu zdravom

kralježnica

Kao što jednostavne stvari, poput nošenja debelog novčanika, mogu uzrokovati probleme s kralježnicom, isto tako nekim jednostavnim svakodnevnim postupcima možete učiniti čuda da održite kralježnicu zdravom.

Kao prvo, dišite pravilno. Jeste li znali da su mišići koji omogućuju disanje odgovorni i za pravilno držanje? Vježbe disanja koje se prakticiraju u jogi, pilatesu, nekim borbenim vještinama i tehnikama pjevanja mogu osnažiti ove mišiće te ih učiniti fleksibilnijima. Na taj način držat ćete se uspravno, a pokreti tijela bit će vam laganiji.

Ljudsko tijelo je mašina čiji su dijelovi u međusobnom odnosu – pokreti i djelovanje u jednom dijelu utjecat će na pokrete i radnje u drugim dijelovima tijela. Obratite pozornost na to kako mišići, kosti i zglobovi reagiraju tijekom različitih aktivnosti. Osjećaju li se vaša leđa drugačije dok sjedite nego dok hodate? U kakvom su vam stanju mišići kada se probudite? Odgovori na pitanja poput ovih pomoći će vam da otkrijete kako pokreti vašeg tijela utječu na leđa.

Vježbajte trbušne i leđne mišiće jer ove dvije grupe mišića zajedno drže trup. Slabi mišići torza često dovode do bolova u leđima. I u ovome slučaju odlične će biti vježbe poput pilatesa koje pomažu u osnaživanju trupa.

Pazite na prehranu i pijte dovoljno vode – ovu rečenicu ste sigurno čuli već sto puta, ali nikada nije naodmet ponoviti je. Naime, dovoljnim unosom bjelančevina povećat ćete mišićnu masu, a najmanje šest do osam čaša vode dnevno doprinijet će zdravlju diskova među kralješcima, kao i drugim organima i funkcijama povezanim s leđima.

Budite aktivni. Ovdje se ne podrazumijeva samo tjelovježba – uzimajte pauze od sjedenja ispred računala, rastežite se i hodajte čak onda i kada ne morate. Za zdravu kralježnicu najbolje je plivanje, i to leđno, te plivanje slobodnim stilom, dok se prsna tehnika ne preporuča pacijentima koji imaju bolove u leđima. Osim plivanja, koristit će i vožnja bicikla te hodanje.

Više informacija možete dobiti na slijedeći broj telefona 031/502-312 te na e-mail adresu info@zdravljeizprirode.hr


isprintaj   <<< nazad


10937
ZdravljeIzPrirode.net

Newsletter

 
Besplatne elektronske novine o poboljšanju zdravlja prirodnim putem.
Ime
Email
Poštujemo Vašu privatnost i ne toleriramo spam. Stotine članova već imaju koristi od ovih dragocjenih informacija, a sada možete i vi.

Sponzori

 
LINKOVI:
 |Promocija zdravlja|   |Alternativni Centar|   |Ljekarne Tripolski|   |Vivasol.hr|   |JesteLiZnali.com|   |PodsjetiMe.net|   |WebZaSve|   |ZdravljeIzPrirode.net|   |Besplatna Promocija|   |PlivaZdravlje|   |Predstavljamo.com|   |NajboljeNaNetu.com|